Utgång igår

Helluuuuu!! Det är helt sjukt att det regnar och är så kallt som det är nu. Det är liksom juni! Jag hörde av syrran att det tydligen var kallare igår än vad det hade varit på julafton! Så ska det liksom inte vara, det är ju sommar. Aja, hoppas på att det blir fint väder snart så man kan sätta sig på en uteservering och mysa i solen. Igår blev det en liten pluggdag tillsammans med Filippa. Vi skickade in en rättskunskapsuppgift men även också en idrottsuppgift. Jag och Felicia lagade middag och åt sedan fixade vi oss för att möta upp Steffi och Sophie. Vi gick till Hotellet och tog några glas vin och satt där i några timmar. Sedan gick vi vidare i stormen till woken och därefter mötta vi upp Linnéa, Hanna, Ylwa och några fler tjejer. Madde och Filippa kom också dit :) Dock var det inte riktigt mitt ställe så jag och Felicia gick till donken istället och beställde några cheese, sedan drog vi hem till vardagsrummet. Haha, intärnt :)
Idag blir det bara massa plugg för mig. Mest idrott och företagsekonomi. Men jag tror jag ska börja med idrotten för jag ska få lite privathjälp med företagsekonomin sen direkt från Åre. Haha, nej men pappa är där så han ska ringa mig ikväll och hjälpa mig lite :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback