Tävling igår

Precis som rubriken säger så var det tävling igår på Lidingö. Jag och Liv gick tillsammans hem till mig för att fixa oss lite. Tanken var ochså att pappa skulle köra oss till hallen meeeen så blev det inte riktigt. Det slutade med att vi tog en taxi dit istället :) Vi kom fram strax efter tolv och tävlingen var slut vid halv fyra ungefär. Det gick helt okej, men jag trodde nästan attdet gick lite bättre. Aja. När jag kom hem så gick jag direkt till Burger king och köpte lite mat och sedan gick jag hem och åt och kollade på 90210 och somnade ganska direkt. Jag var verkligen helt slut! Sov i princip från det att jag kom hem tills imorse när jag vaknade. Var uppe i kanske 20 min där emellan någon gång för att äta lite middag men ändå. Så jag känner mig ganska utvilad idag, har dock ont i typ hela kroppen ;)
Idag är det skolavslutning, fast jag orkar inte gå till skolan bara för att lyssna på sånger typ. Men jag ska i alla fall möta upp Filippa om ett tag, vi hade tänkt att vi skulle ut och sola men nu blev det ju så molningt så vi får se hur vi gör. Lite senare blir det en sista lunch på matkortet för den här terminen. Vi får se vart vi väljer att spendera pengarna på för mat idag, men jag tror jag vet vad det blir för något :) Ha en bra dag! ♥
Det första jag gjorde när jag kom hem var att fixa naglarna och äta några goda macarons :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback