Söndag

Idag var det sista träningen för terminen, jag gjorde ganska bra ifrån mig så jag tycker det var ett bra slut på terminen :) Dock så gjorde jag illa mitt knä när vi körde tsucka så jag har lite småont i det nu. Det var samma knä som hoppade ur led förut.. Tidigare idag så var jag och pappa nere och kollade lite snabbt i affärer, bleb en mobil till mig så nu slipper jag min andra jobbiga. Igår var jag bara hemma och tog det extremt lugnt. Kollade lite på direktsändningen från summerburst och blev riktigt taggad. Syrran var ju där igår och dagen innan var pappa där. Aja, pappa och Effie håller på att få tag i biljetter tills i november tror jag att det var, då Swedish house mafia ska spela i Göteborg :) Nice.
Juste nu håller jag på att planera lite med Filippa, vi åker ju ut till Norrtälje imorgon :) Aja, nu ska jag hoppa in i duschen. Puss på er! ♥

Gammal bild på Felicia och mig

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback