Skönt!

Skönt att den här dagen börjar lida mot sitt slut. Det har inte direkt varit den bästa dagen. Var på begravning på förmiddagen och begravningar är ju aldrig roligt. Det är varken roligt att se när folk gråter och speciellt inte när det är ens egna syskon som är jätte ledsna. Aja, det finns vissa jobbiga saker man måste göra här i livet ibland. Det var en riktigt fin begravning i alla fall. 
Nu kom jag precis hem, jag mötte upp Liv i medis och snackade lite. Det behövdes kännde jag. Hade typ kännt mig lite nere och deppig typ hela dagen men nu efter jag var med Liv så känns allt bättre faktiskt. Konstigt egentligen hur en person kan påverka en så mycket. Ligger i sängen nu i alla fall och äter lite melon och persika och kollar på paradise hotel :) Puss! ♥
Mina otroligt fina bröder idag 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback