Norrtälje

Hej på er! I måndags åkte jag och Filippa ut till norrtälje och var där i lite drygt ett dygn. Skitmysigt tycker jag. När vi kom dit så spelade vi lite kort, åt middag och drack lite vin och hade det mysigt. Senare på kvällen blev det lite badande också :) Dagen därpå gjorde vi inte så mycket, killarna skulle fiska så jag och Filippa följde med dem ner till vattnet. Jag lyckades somna i en soffa ute i solen i typ tio minuter eller något  och under dessa tio minuter så lyckades jag såklart bränna ena halvan av mitt ansikte också. Haha. Aja, efter en liten bussresa hem så åkte jag sedan direkt vidare hem till Emelie som hade sin avskedsfest igår. Hon ska ju till Australien i ett år och åker om två veckor ungefär. Där träffade jag även Moa som jag inte har träffat på några månader :) Vi åt god mat, snackade med massa trevliga människor och sedan kollade vi lite på Sverige matchen faktiskt. Åkte väll hem vid halv ett eller något och gick och la mig direkt när jag kom hem. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback