Myskväll

Jag och syrran har varit med varandra hela dagen mer eller mindre. Hon försvann ett tag när hon skulle jobba, men sedan var hon tillbaka igen :) Vi gick och köpte thai mat som var hur gott som helst. Det ligger en likadan thai kiosk bara några minuter hemifrån som den som vi alltid äter mat i skolan ifrån. Love it! Efter middagen blev det lite pop corn, chips och godis framför en film på elvan som inte alls var så bra. Så det slutade med att jag laddade ner Casper, ni vet den där filmen som handlar om ett spöke som man såg när man var liten. Haha, så den har vi kollat på nu under kvällen :) Imorgon hoppas jag på sol, ska försöka komma upp i hyfsad tid och om det är fint väder så går jag ut och lägger mig och solar någon stans. På kvällen ska vi på middag. Aja, nu ska jag sova. Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback