Med Filippa

Hellu! Jag har varit med Filippa i princip hela dagen idag. Mötte upp Liv och Filippa vid Ille och åt lunch, vilket var sjukt värt. Eller för mig i alla fall, varken Livs eller Filippas matkort fungerade men det gjorde mitt :) Ellie kom även dit och gjorde oss lite sällskap. Liv gick hem och jag, Filippa och Ellie åkte in till stan. Jag gick nästan hem direkt och sedan till tändläkaren. Efter en kvart hos tansdläkaren så hade de hunnit tagit bilder och jag har en hel framtand. Lyckades ju slå ut en bit av den i början av februari men nu äntligen är den hel och fin igen :D Efter tandis mötte jag upp Filippa igen och vi gick och solade sedan åkte vi hem till mig och här är vi nu. Jag har tagit en dusch och Filippa håller just nu på att sminska sig. Jag ska bara locka hennes hår lite sedan ska vi dra. Hon åt ena hållet och jag det andra. Aja, vi hörs! Puss ♥
Right now

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback