Lillördag

Onsdag idag då. Jag tänkte dock börja med att berätta lite om gårdagen. Jag åkte hem till mamma och åt frukost, lunch, fixade naglarna och umgicks med mina underbara småsåskon som jag förövrigt ska på bio med imorgon :) På väg hem från mamma mötta jag i alla fall upp Ida och vi åkte till odenplan för att lämna in Idas mobil som var trasig. Sedan tog vi en promenad därifrån hem till mig, vilket var otroligt skönt. Dock förstörde regnet lite av det sköna, menmen. När regnet lugnade ner sig så gick vi ner och kollade i affärer och när vi var inne på Zara så mötte vi Lillis och Felicia som hängde med oss efter det :) Jag, Ida och Felicia gick hem till oss och gjorde lite middag och senare på kvällen så gick vi till Café 60. När vi kom hem igen så belv det lite popcorn och sedan somnade vi. Imorse (innan jag ens hade vaknat) så var Ida uppe och hämtade sin mobil vid odenplan, hon hade tagit med sig min mobil för att hitta. Haha, aja det gick bra i alla fall :) Så småningom vaknade även jag och då gjorde vi frukost och sedan var vi ute på nya äventyr. Dagens äventyr påminde dock väldigt mycket om gårdagens äventyr - nämligen att kolla i affärer. Jag köpte mina skor idag!!! :D Ååå det är så skönt att se att dom alltid kommer ifnnas med mig nu ;) Haha, sedan köpte jag även två par örhängen. Jag kan visa bilder sen :) Puss så länge! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback