Heeeeej!

Har varit skitdålig på att uppdatera under de sanaste dagarna. Men när man är ledig så har man mer för sig än vad man tror. Såg precis Filippas lilla inlägg där hon skrev att vi var ute med skotern ett tag förut vilket stämmer. Det var skönt att komma ut ett tag och åka lite skoter men också att träffa Filippa. Vi har gjort lite planer, så vi kommer att vara skitsnygga i sommar. I alla fall när vi har kommit igång :)
Igår var det torsdag och jag hade mitt psykologi prov som gick helt sämst! Jag fick världens hjärnsläpp, vilket jag ofta får när det är typ muntliga prov som detta var. Jag hade mycket hellre gjort det skriftlig då har man tid att tänka och så.. Aja. Igår hade jag det skitmysigt i alla fall :) Middag och grejjer. Kanske skriver mer om det sen. Tanken var att jag skulle med Filippa (som precis gick här ifrån) ut ikväll, men jag mår typ inte alls så bra just nu så det blir popcorn och 90210 istället :) Innan Filippa åkte så solade vi lite på ballkongen och njöt av kvällssolen, både hon och jag tog en dusch, sedan hjälpte jag henne att fixa sig för ikväll och sen åt vi middag med Felicia. Super mycisgt! :D Aja, nu ska jag börja med popcornen :) Puss på ett tag! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback