Glad midsommar!

Jag sitter på balkongen och njuter av det otroligt fina och sköna vädret. Jag ska snart börja fixa mig lite inför eftermiddagen och kvällen som kommer spenderas ute på ingarö med massa trevliga människor :)
Igår mötte jag upp Cammi strax efter ett i tc och vi gick turbo affärer ända till klockan sju då allt stängde. Jag kan ju säga att man var ganska trött efter sex timmars gående, men det var mysigt :) På kvällen mötte jag upp Felicia för att handla middag, efter middagen gick vi och köpte popcorn och när vi kom hem igen så la vi oss i soffan och kollade på prison break tillsammans med de ny poppade popcornen, morötter och dipp :) ❤
Gårdagens outfit
Yummie!
Haha, när Felicia och jag gick och handlade så skrek och hoppade båda till när vi såg detta ligga på marken. Vi trodde att det var en orm!!
Just nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback