Fredag

Vaknade ganska tidigt imorse, redan vid tio då jag gick in i Felicias rum och väckte henne. Vi lagade lite brunch som vi sedan tog med oss ut och la oss och solade i någon timme innan solen försvann. Sedan gick vi ner och hämtade mina linser som jag inte har hämtat på ungefär ett år, haha. Jag passade även på att posta en sak och så handlade vi massa mat. Nu har vi precis ätit våfflor och jag känner mig riktigt mätt och rastlös. Jag vill hitta på något, men kommer inte på vad jag kan göra. Aja, ska nog kolla lite på paradise tror jag :) Puss så länge! ♥
En bild på Ville och Linus igår innan vi såg Ice Age 4 som förövrigt var väldigt bra!  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback