Två veckor kvar!

Heej! Jag måste bara börja detta inlägg med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men det blir lätt såhär på sommaren när man har fullt upp :) Och sedan måste jag även säga att det bara är två vekor kvar tills planet lyfter och tar oss till Magaluf och den riktiga värmen! :D Woho, jag är så otroligt taggad, det kommer verkligen bli en bra resa, det känner jag på mig. Anyway så tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort de senaste dagarna. Jag kan varna redan nu för ett långt inlägg ;) Okej, i fredags gick jag, Felicia och pappa lite spontant ner till Sturehof och tog ett glas vin i solen medan vi väntade på taxi för att åka till farmor och farfar för att äta middag. Middagen var skitgod!  Grillat med potatis, jordgubbar och massa annat gott! :) I lördags mötte jag upp Filippa och Simon på donken i medis, köpte lite mat och sedan gick vi till Axela för att kolla på Simon och Peters drick tävling som dom hade utmanat varandra i. Vi satt där ett tag och bara njöt av livet, drack några cider och började tagga till lite smått inför matchen. Efter några timmar på Axela åkte jag och Filippa vidare till Gullmars och gick hem till Leon för att kolla på matchen. Det var jag, Filippa, Max, Leon och Oscar som var där men Simon kom lite senare också. Jag, Simon och Filippa gick hem till Filippa (som bor typ två hus från Leon) för att sova. Dagen efter lagade jag och Filippa värsta lunchen ;) Eller det blev en thai gryta med kyckling och pasta till. Det kanske låter lite konstigt att ha pasta till men det var faktiskt gott! Riktigt nöjd med matlagandet blev jag faktiskt! På eftermiddagen åkte jag och Filippa hem till hennes mamma som bor i Tyresö. Vi solade lite, åte en jättegod middag med trevligt sällskap och sedan kollade vi på en film. Idag när vi vaknade så gick vi direkt ut och la oss och solade. Den här tisdagen har verkligen varit riktigt skön. Bara massa sol och bad. Efter lite lunch åkte jag, Filippa, Benny, Leo och Leos kompis (som jag tyvärr inte kommer ihåg vad han heter) ut med båten och åkte madrass efter båten, solade och badade. Så himla skönt! Jag har dock lyckats bränna mig lite, menmen det gör jag ju typ alltid ;) 
Nu är jag hemma i alla fall och ska precis äta middag. Puss på er! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback