Lite om gårdagen

Låg i gräset och solade ett tag innan jag gick till Mood gallerian där jag mötte upp Felicia, pappa och Effie. Jag hittade en klänning från Ida Sjöstedt och Felicia hittade tyvärr ingen alls, men hon beställde en direkt när vi kom hem :) Efter shoppingen åt vi middag på Koh Pangan som nu har öppnat även på Nybrogatan. Prefekt! Då är det bara att gå ner istället för att åka till söder. Åt i alal fall det vanliga som jag alltid äter när vi är där, Nua Yang, såååå himla gott!! Aja, på kvällen kom Jacob hit och vi kollade lite på film och så. Nu gick han precis härifrån och jag snackade lite med Liv om att vi kanske ska ta en fika lite senare. Men nu måste jag hoppa in i duschen! Puss på er! ♥
Yummie!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback