Hemma!

Hej på er! Har ni saknat mig? ;) Kom hem i går strax innan tre eller något. Men efter 18 timmar på flygplatsen i Madrid och därefter 4 timmar på flyget så var jag extremt trött när jag kom hem, så jag somnade direkt. Vill tillbaka till Magaluf, det har varit så himla underbart! Bra sällskap, varma dagar och underbara party kvällar :) Vi var mest på Grabbarna grus, eller typ bara. Men det var kul. Vi åkte in till Palma en dag och då blev det en hel del shopping faktiskt :) Kan visa vad jag har handlat vid ett annat tillfälle :) Handlade lite nya saker idag också här hemma. Aja, jag tänkte bara säga att jag är hemma och att vi har haft tio underbara dagar i Magaluf. Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback