Heeej!

Jag mötte upp Ida igår strax innan sex i stan, jag handlade lite saker och sedan åkte vi hem till Ida och lagade en supergod middag! Kyckling, potatisgratäng, sallad och majskolv :) Såå himla gott blev det! Vi tog moppen upp till centrum och köpte godis och åkte sedan hem igen och kollade på it's complicated som faktiskt var ganska bra :) Både jag och Ida var ganska trötta så vi la oss direkt när Stoffe kom. Idag när vi vaknade så gjorde vi amerikanska pannkakor som också blev skitgoda. Aja, jag åkte hem och mötte upp Felicia och köpte lite mat och ett par örhängen. Nu är jag ensam hemma igen och jag saknar en viss person så sjukt mycket! Aja, bara två veckor kvar ungefär... Puss så länge ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback