Heeeej!

Hej på er! Just nu ligger jag i soffan hemma hos mig med Filippa vid min högra sida. Madde är också här men hon ligger i min säng ;) Anyway så blev kvällen inte riktigt som vi hade planerat men det har varit en skitmysig kväll ändå! Jag, Filippa och Madde nötter upp i Slussen vid fem och åkte direkt mot Vaxholm och hem till Maddes pappa som hade lagat en sjukt god middag och efterrätt ill det drack vi lite vin tillsammans men Angelica som kom lite senare :) Jättemysigt! Vi åkte så småning om in till stan, på bussen träffade vi världens skönaste buss förare, han kan inte ha varit många år äldre än oss. Han var taggad på att köra oss in till stan, fast han hade inte tid :( Så det fick bli tunnelbanan. Väl inne i stan så var tanken att vi skulle dra ut men vi kom inte så långt, vi var på ett riktigt skitställe i typ en kvart eller något sedan drog vi hem till mig istället och nu ligger vi här i soffan och har precis ätit lite varma mackor. Tidigare idag åkte jag hem till mormor och morfar med mamma och Isa, åt lite lunch och så sydde mormor in mina jeans som var lite stora. Aja, lite om kvällen i alla fall. Nu får ni några bilder. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback