Gårdagen

Var med mamma nästan hela dagen igår. Mötte upp henne inne i stan och shoppade lite, åt lunch och njöt av det fina vädret. Följde med henne till Kungsholmen för att hämta Isa på dagis och sedan åkte vi till ett bad och solade lite. Vi köpte med oss massa bullar och annat gott, så mysigt! Åt pizza till middag med mamma, Isa och Joel men sen när jag kom hem till pappa igen så åt jag ytterligare en middag. Jag mötte upp Felicia utanför Kungshallen och så handlade vi lite mat. Jag köpte en kycklingsallad från Panini. Senare på kvällen åkte jag till medis och mötte upp Filippa, Simon och Norton på något ställe på söder (kommer inte ihåg vad det heter) så det blev några cider där. Sedan gick vi alla hem till Liv (vilket faktiskt känndes lite konstigt när inte ens Liv var med) Aja, vi gick dit i alla fall och tanken var väl att vi alla skulle sova där, men jag fick verkligen panik, jag behövde åka därifrån. Vilket jag också jorde, redan efter 20 minuter eller något. Fast jag gick faktiskt hela vägen från medis hem till mig. Det tog ungefär en kvart. Lyssnade på musik och renasade tankarna lite typ. Behövde verkligen det. Det var helt underbart att ta en liten promenad helt ensam strax innan två på natten. Det gav mig möjlighet att tänka igenom massa saker och bara få bort den panik och ångest jag hade lite tidigare. Aja, precis innan jag var hemma, när jag var på Kungsgatan ungefär så träffade jag på Måns och hans kompis. Trevligt trevligt. Aja, jag kom hem fem i två ungefär och gick och la mig i sängen och kollade på Hamilton och somnade ganska snabbt. 
Idag har jag inte gjort så mycket, jag mötte upp Filippa i medis och snackade lite om gårdagen och så stannade vi på donken för lite mat. Jag åkte hem och gick och handlade lite saker till middagen som vi precis har ätit. Kötfärsbiffar med potatismos, brunsås, rårördalingon och sallad. Suuuper gott blev det! Och allt gjorde vi från grunden, egna köttfärsbiffar och eget potatismos. Lillis kom hit och gjorde oss sällskap men nu åkte hon hem för ett tag sedan. Jag funderar faktiskt på att ta en promenad idag med, fast lite senare, nu är det fortfarande så ljust ute. Aja, jag får se hur jag gör. Puss! ♥
Sööööta Isa
Min goda sallad från Pk-huset som jag åt till lunch

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback