Dålig uppdatering..

... Jag vet! Meeeen det är sådant som händer. Ska berätta lite dag för dag vad som har hänt tänkte jag. I fredags blev det somsagt ingen utgång för min del, hade väldigt svårt att sova också. Cammi ringde mig strax innan tre någon gång, jag svarade inte och tänkte bara att hon skulle tjata på mig så att jag skulle komma och mötte upp henne. Hon ringde igen, och igen och igen. Sex gånger blev det totalt och när jag fick ett sms där det stod "Ida snälla ring mig" så blev jag lite orligt faktiskt. Trodde att det hade hänt något, så jag ringde upp. Men det var som tur inget allvarligt som hade hänt, hon hittade inte riktigt hem bara ;) När hon ringde mig så gick hon på E4:an, haha! Älskar den där bruden! :) Aja, när jag ändå var vaken och snackade med lite andra människor så kom Jacob hit och sov här. Han hade tidigare varit ute men ville göra mig sällskap innan jag åker till Magaluf och han till Gotland och sedan till Eksjö igen. Aja, vaknade ganska tidigt i lördags och började fixa mig direkt när Jacob gick hem till sig och sin gäst ;) Jag mötte upp några tjejer och killar i Slussen så åkte vi alla tillsammans till Ingarö. Jag som hade sån fruktansvärd växtvärk natten innan (vilket gjorde att jag typ inte sov något heller) gjorde mig extra trött påväg till Ingarö. Jag satt bara och lyssnade på musik hela bussresan. Väl framme på Ingarö så började poolpartyt. Folk hoppade i poolen direkt. Jag blev nerdragen med kläderna på.. Kort sagt så hade vi det riktigt trevligt där i alla fall. Jag tog bussen hem på söndagen och kom hem och var ganska sliten. Gjorde lite mat och gick och la mig direkt sen igen. Idag har jag packat, tvättat, städat och förberätt mig för resan :D Åkte hem till mami som färgade mina ögonfransar och målade naglarna. Åt middag hos mamma med alla små syskonen, hur mysigt som helst! :) När jag kom hem igen fortsatte jag packa lite och nu ligger jag i sängen och kan inte tänka på så mycket mer än att alla mina myggbett kliar som satan! Aja, jag är sjukt taggad inför morgondagen också. Då kör vi! Puss så länge, ska försöka slänga in något inlägg imorgon också innan vi åker! :) ♥
Hehe, snodde lite bilder från Fillan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback