Bakat hallonpaj med sis

Kolla vilken fin paj jag och syrran lyckades baka! God blev den också :) Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade redan vid sju imorse av att det var så varmt, hade egentligen ställt klockan på åtta för att gå upp och duscha men gick upp vid sju istället när jag ändå var vaken. Låg kvar i sängen ett tag och sedan duschade jag och mötte upp Filippa :) Vi åt lite på donken, jag köpte ett par örhängen och sedan gick vi hem till mig och åt ännu mer och bara hade det mysigt. Filippa fick med sig mitt gamla löshår som hon nu har färgat och fixat, hoppas det blir bra! :) Jag tog en lite power nap på eftermiddagen sedan har jag även kollat på paradise hotel och på lite filmer :) 
Nu ligger jag i sängen och pratar lite med några personer jag verkligen har saknat. Imorgon blir det letande efter klänning.. Puss på er! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback