2012-07-13

Fredag den trettonde idag och jag lyckas som vanligt med någonting. Idag var det inte värsta grejen men jag lyckades tappa ett glas i stengolvet så att det sprack. Skyller det på dagens datum och dag. Haha. Jag hade egentligen lite planer på utgång ikväll men jag beslöt mig för att stanna hemma och spara mig till morgondagen då det äntligen är dags för poolfesten ute på Ingarö! :) Det kommer säkert bli hur bra som helst tror jag! Jag och Felicia har precis bestämt vad vi ska ha på oss imorgon, skönt att ha det avklarat tycker jag! Det är jag, Felicia och fyra andra tjejer som ska mötas upp klockan två i Slussen imorgon för att åka direkt till Ingarö. Jag får se om jag hittar på något på förmiddagen, skulle vilja hitta på något i alla fall men vi får se hur det blir med det. Jag kanske beslutar mig för att ta en lång och skön sovmorgon. Aja, vi får se helt enkelt! Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback