WONDERFUL!

Min första dag som 18 har varit helt grymm! Åkte till skolan och överraskades av två super glada och underbara vänner! :D Självklart så var det Liv och Filippa. Hade några lektioner i skolan sedan åkte vi och åt lunch på subway vid medis och åkte därefter vidare till s:t eriksplan för att fixa naglarna. Både jag och Liv fixade dem, men även Filippa var med. Den vanliga trion. Kom till nagelsalongen och fick en födelsedags sång av Estelle, den andra tjejen samt Liv och Filippa, haha så gulliga! :D
När naglarna äntligen var klara så åkte jag och Filippa hem till mig och gjorde klart PMet till svenskan som skulle vara inne idag. Strax innan sju  kom även Liv och Fredrik och Felicia. Alla åt middag här hemma och jag hade det verkligen supermysigt! Har fått lite paket idag också. Kommer mer från släkten så småningom men idag fick jag sakerna som ni kan se på bilderna nedan :) Blir tyvärr ingen utgång idag, men imorgon då jävlar! :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback