TORSDAG

Blev lunch på waynes idag med tjejerna. Gick sedan tillbaka till skolan och hade psykologi och svenska. Vi som inte har IG i matte behövde inte alls vara på lektionen idag vilket passade mig helt perfekt eftersom jag behövde gå förbi banken. Skyndade mig till banken och nu har jag gjort det jag skulle göra. Ska bara in någon gån igen nästa vecka för att aktiver kortet men då blir det lite lättare att gå dit eftersom jag slutar tidigt nästa vecka :) Allt gick hur smidigt som helst i alla fall och nu sitter jag i mitt rum och äter mackor och dricker chailatte. ♥

Kommentarer
Postat av: Jannis

Jävlar vad fin blogg, kommentera gärna tillbaka till min blogg <3

2012-02-09 @ 17:29:47
URL: http://jannishh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback