TÄVLING

Nu tänkte jag gästblogga lite här på Idas blogg, det bästa vore ju om ni kommenterade saker ni vill veta om Ida så att jag kan avslöja dom! Mohahah!
Men jag kan försöka skriva lite sanningar om henne och lite lögner så får ni gissa på vad som stämmer ;) Den med alla rätt får en länkning!
1. Ida är väldigt kittlig, och skrattar av bara tanken på att bli kittlad!
2. Ida har över 200 profilbilder på facebook och byter ca en gång veckan.
3. Ida har aldrig haft en pojkvän.
4. Ida har inte varit helt nykter en enda kväll sen hon fyllde 18..
5. Ida får ont i höfter innan det ska börja regna.
NU ÄR DET BARA ATT GISSA!
// Filippa

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

1. Sant

2. Sant

3. Falskt

4. Falskt

5. Sant

2012-02-21 @ 17:20:44
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Ellie

1. Falskt

2. Sant

3. Sant

4. Sant

5. Falskt



Hej Bajsis, jag hade ingen aning men jag testade!

Jag har ingen blogg tyvärr.. Puss!

2012-02-21 @ 17:52:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback