SPORTLOVET NÄRMAR SIG

Yes, rubriken säger nästan allt. Ska bara skriva en svenska uppsatts nu sen har jag lov påriktigt! :D
Mötte upp Liv och Filippa vid subway strax innan ett tidigare idag, åt lunch som faktiskt var riktigt god idag. Åkte sedan vidare till skolan och hade psykologi då vi hade redovisningar om det humanistiska perspektivet och hur bland annat Marslow såg på saker och ting. Sedan var det dags för rättskunskap och provet. Haha, skarttar när jag tänker på hur det gick. Svarade på några frågor, kanske lyckas skrapa ihop fem poäng om jag har tur. Gick efter en kvart ungefär och då var iprincip hela klassrummet tomt. Duktig klass man går i ;) ♥
Hade tänkt att fuska lite genom att skriva några ord i handen, men jag kunde ju absolut ingenting så det fick bli ett  klart och tydligt "fusk"i handen istället ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback