SÖNDAG

Förlåt för den otroligt dåliga updaten nu under helgen men jag har haft fullt upp! Lite kort om helgen: Var ute i fredags somsagt med Moa, Felicia, Erika och Fredrik. Hade träning i lördags eftermiddag och åkte sedan hem till Liv. Efter ett tag kom även Filippa dit och vi började köra lite spel med Simon, Walle och Norton, därefter åkte vi tjejer in till Fridhemsplan och träffade några gamla kompisar. Vilket var lite halvsegt om jag ska vara ärlig så vi var inte där så länge utan vi åkte hem till Liv igen, eller jag och Liv gjorde det och Filippa åkte hem till sig :) Var vaken ganska länge igår natt men är ändå ganska pigg idag så det är skönt :) Har precis tagit en dusch och ska plugga lite idrott nu tänkte jag, vi har nämligen prov imorgon. Lite jobbit kanske men det är ändå ganska värt för vi har  sovmorgon till 8.30 :D Woho! Aja, nu ska jag sätta igång med pluggandet :) ♥
Haha, både fina och fula bilder från i fredags.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback