SÖNDAG

Blir faktisk lite irriterad på att helgen har gått så snabbt som den har gjort. Det är redan söndag vilket betyder att det är skola imorgon. Men det är hela söndagen kvar ändå! :)
Gårdagen blev väll ungefär som planerat, åkte till träningen och körde skiten ur mig själv. Vanligtvis brukar vi nämligen inte ha så mycket styrka och uppvärmning som vi hade igår, så jag blev tröttare än vanligt kan jag ju säga. Både jag och Liv var väldigt taggade på trampolin igår också och vi körde oavbrutet i ungefär en timme. Ville bara ut från hallen efter det, så varm och trött som jag var. Skyndade mig däreftter hem till mig för att duscha, sminka mig och byta om. Åkte sedan hem till Ida och åt en supergod middag och efterrätt. Stannade hemma hos henne med alla de andra som var där men åkte sedan till söder och hem till Liv. Passade på att springa in på donken här i medis med Cammi på vägen :) Sa hejdå till Cammi och hej till Liv och Filippa som var i full gång med att videoblogga här hemma ;) Vi körde lite beer pong eller jag kanske ska säga wine pong, med tanke på att de flesta glasen var fyllda med vin ;) Kunde absolut inte somna inatt heller, var hur trött som helst men något höll mig vaken.. Så jag är ganska trött nu faktiskt, men jag ska försöka hålla mig vaken hela dagen idag sover typ för mycket nu för tiden känns det som. Aja, ikväll ska jag, Liv och Filippa till Sara som har sin 18års fest idag :) Idag är det även big brother!! :D Kommer sitta bänkad framför datorn när vi kommer hem från Sara för att kolla på det första avsnittet :) ♥
Haha, bara jag som äääälskar min bakgrund? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback