PARADISE TIME

Snart är hela onsdagen avklarad då, skönt! En dag närmare helgen :) Imorse var det ju ingen lek att komma upp ur sängen måste jag säga. Eller upp kom jag med sedan höll jag på att somna om igen när jag la mig ner för att "vila" lite. Aja, vi kom till skolan i alla fall, i tid också :) Blev dock ingen toast men det sparar vi tills imorgon. Efter skolan åkte jag, Liv och Filippa in till stan och tog en fika på waynes, satt där ett tag och bara snackade och hade det mysigt. Sedan gick jag hem till pappa och skulle fixa lite grejer, ångrar dock att jag gick dit, stöttr på lite problem eller vad man ska säga. Men skitsamma, fick träffa Felicia och Fredrik i alla fall. Aja, mötte upp Liv på tunnelbanan sen i alla fall och vi åkte till Åkeshov och tränade. Gick bra idag tycker jag och jag är gaalet taggad tills på lördag :D Har precis ätit middag med Liv och Tove och nu ska vi kolla på finalen av Ph :D Spännande!! ♥
En bild från i lördags ute på Ingarö

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback