ONSDAG

Känner mig hur mätt som helst just nu, åt jättemycket till middag. Stanard. Aja, Har varit hemma hela dagen idag om ni inte förstod det. Käkade somsagt lunch på Ille med Lillis, Liv och Felicia, mumms säger jag bara! Älskar deras pastasallader, dock åt jag inte så mycket till lunch, kännde mig så dålig tidigare idag så jag orkade typ inte äta. Alla vi fyra tjejer åkte hem till mig efter en snabb tur på coop i meds och började sedan baka. Bilder har nu ju redan fått, gott blev det också :D Efter bakningen åkte jag pch Liv till träningen men smarta som vi är så tog vi fel på tiden, vi lyckades komma en timme senare, meeen det gick bra ändå som tur var :) Jag hade inte alls planerat att köra så hårt som jag gjorde idag just med tanke på min förkylning. Men när jag väl kom in i hallen så blev jag så taggad så det var bara attg köra :) Gick ganska bra idag också. Längtar redan nu tills på lördag då nästa träning är. Förra lördagenblev det ju somsagt inte så mycket träning för min del men på lördag kör jag! Har mailat kansliet idag också för att förhoppningsvis hinna få defileringsoverallen innan tävlingen är som är den 24 mars. Lite stressigt är det ju men jag hoppas det går bra! Aja, ska tvätta bort sminket nu tänkte jag och lägga mig i sängen med en kopp té och kolla på paradise och sedan sova. Får se hur länge jag orkar vara uppe, igår somnade jag på tre sekunder ungefär vilket inte alls händer mig så ofta. Det var så skönt! Hoppas det hände ikväll också. Jaja, puss på er! ♥
Oj vad snygg man var här då! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback