MATKOMA

Hade planerat att åka hem till pappa ett tag efter skolan, eller bara åka dit för att hämta lite saker bland annat min rättskunskaps bok som jag verkligen skulle behöva just nu. Har nämligen prov imorgon och har inte pluggat någonting alls vilket inte alls känns bra. Men det blev inte som planerat, precis som allt annat här i livet just nu. Orkar inte...
Aja, jag åkte hem till Liv med Filippa istället :) Vi spelade lite kort och jag förlorade, hehe ;) Åkte hem till mamam vid halv nio ungefär (utan rättskunskaps boken) satte mig vid matbordet och åt middag direkt och åt alldeles för mycket! Mår illa för att jag åt så mycket, snacka om matkoma! Sitter i soffan nu i alla fall och har inte några som helst planer på att röra mig på ett tag. Men sen måste jag kolla klart på bb :D Men somsagt, det blir om ett tag det. Nu måste jag smälta maten! ♥
Roliga bröder man har ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback