MÅNDAG

Kan inte säga så mycket mer än att jag hatar måndagar. Inte bara för att vi har heldag och går i skolan från klockan åtta till fem utan även för att det är första dagen efter helgen och man är hur trött som helst. Idag var det ju lite extra jobbigt eftersom vi skulle bada isvak imorse ute vid hellasgården. Åkte hemifrån Liv strax efter sju för att vara framme i tid. Det var ju inge lätt att komma upp imorse.. Är dock lite besviken på mig själv att jag inte badade isvak, hade planerat och var faktiskt ganska taggad på att göra det men när vi väl var framme så kom jag på att jag varken hade strumpor, eller underkläder med mig. Vill ju liksom inte åka hem i blöta underkläder, så därför blev det inget bad för mig. Det kanske var bra egentligen eftersom jag är lite sjuk, har hosta och känner mig lite sjuk. Menmen, har ju trots allt badat isvak många gånger tidigare :) Efter isvaksbadandet åkte jag hem till Liv en snabbis och bytte om från underställ till jeans och en tröja och tog alla mina saker och gick hem till mamma. Ska bo här ett tag nu, eller ja det lär ju bli hela veckan tills på lördag då jag lämnar tråkiga Sverige för ett tag! :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback