Liv gästbloggar

Jag tänkte berätta lite om helgen. Lite saker som Ida döljer för er.. Fy på henne huh?! 
Helgen började i lördags med att jag och Ida tränade skiten ur oss! Eller det gjorde vi inte med det kändes som det eftersom bi båda var suuuuuperbakis och endå körde lite. Sen åkte vi hem till mig och planen var hemma-kväll-melodifestivalen-mys men så blev det inte.. Norton och Walle var hemma och sen kom Filippa och Simon också. Simon, Walle och Norton hade inte räknat med att mysa till melodifestivalen utan dom ville supa! Dom skulle köra "bearpong" och Simon hade inget lag. Snäll som man är så hoppade alla vi tjejer in i varsitt lag och hjälpte till. Menmen ska inte skriva det Ida redan har skrivit. Filippa åkte hem sen och jag blev trött. Jag skulle gå och lägga sig men Ida ville inte riktigt. Wonder why..? ;) Hon och Norron hamnade iallafall i gästrummet och där hände ju både det ena och andra spännande. Men så roligt ska inte ni få ha att jag berättar vad. 
Dock var det dags för krismöte med Filippa dagen efter för det Ida gjorde där i gästrummet var långt ifrån okej. Ida har nog lite små ångest så terra henne inte allt för mycket ;) 

*viskar* Nämen vad är det här...? Detta är ju inte Norton. Men Ida är jag säker på att det är. Nu snurrar huvudet.. Är ett hett triangeldrama på g eller..?
image description
XoXo eran Liv♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha sanningens ord, Ida vad har du att säga till ditt försvar? ;)<3

2012-02-09 @ 09:16:58
URL: http://ffll.blogg.se/
Postat av: Ida

Med tanke på att allt är sant så kan jag nog inte säga något som försvar ;) <3

2012-02-09 @ 10:37:23
URL: http://[email protected]

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback