LITE OM MORGONDAGEN

Paradise, té, ansiktsmask, hårinpackning, och nymålade naglar beskriver min kväll ganska bra faktiskt. Tog en dusch lite tidigare och tänkte faktiskt sova med inpackningen inatt så att håret blir lite extra fint till morgondagen :) Har först skola sedan ska jag åka direkt hem till mamma, ska möta Ida i slussen på vägen så vi åker dit tillsammans. Sedan blir det en liten släktmiddag hos mamma, just för att jag fyllde år förra veckan så imorgon får jag lite paket :D Woho! Senare på kvällen ska nog jag, Liv och Filippa hitta på något :) Där har ni lite info om morgondagen, nu ska jag kolla på sista avsnittet av paradise, spännande!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback