LITE OM DAGEN

Nämen tjenare! :) Är äntligen hemma, eller jag var hemma ett tag tidigare men nu är jag hemma för att stanna här ett tag ;)
Provet imorse gick ganska bra tror jag, det gäller ju att hoppas på det bästa så det gör jag. Hade en lång håltimme efter provet och åkte till gullmars och fixade en sak och så passade vi på att äta lunch där också. Åkte tillbaka i skolan och hade spanska, företagsekonomi samt coachtid. Jag klarar verkligen inte av en viss lärare, herregud! Så skönt att vi för det mesta slipper henne nu, har bara en lektion med henne nu, varannan vecka också som tur är! Haha. Efter skolan åkte jag och Liv hem till mig och käkade lite mat och gjorde varsin chailatte :) Sedan var det dags för träning. Jag som trodde att vi skulle lära oss det sista på friståendet idag men så var det inte, vi tar allt nästa måndag istället :) Dom har slängt in en extra träning på söndag också så det är bra. Det är ju trots allt inte så lång tid kvar till tävlingen. Aja, det gäller bara att hålla tummarna och hoppas på att man sätter det på tävlingen, men det tror jag att vi gör :) Jag och Liv har precis ätit middag på donken och är hemma hos mig nu igen, Liv sover här inatt, myys! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback