KAN INTE RÖRA MIG

Felicia och Fredrik kom hit och åt middag här, men de åkte precis hem till Fredrik. Ligger i soffan och kollar lite på mamma mu med Isa och känner mig så mätt att jag inte kan röra mig. Käkar så fruktansvärt mycket nu för tiden, snart är jag väll stor som ett hus känns det som. Åt både varmrätt och efterrätt idag så det kanske inte är så konstigt att jag är såpass mätt som jag är just nu. Ska göra en kopp té snart tänkte jag och kolla lite på Big brother igen. Är så trött så det känns som att ögonen blöder, orkar inte vara vaken länge till nu känner jag så jag säger väll typ godnatt nu. Men om jag känner mig själv så kommer jag nog slänga in ett till inlägg lite senare :) ♥
Bjuder på en kort liten film från träningen förra onsdagen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, fin blogg!

IDAG ÄR DET SEMMEL DAGEN, vad tycker du om semmlor?

Kram!

2012-02-21 @ 20:20:19
URL: http://lullzz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback