HOS PAPI

Är hemma hos pappa nu och håller på att packa upp alla saker som jag hade hos mamma. Det var verkligen mer saker än vad jag trodde. Så det håller jag på med nu. Kommer inte orka packa idag, så jag gör det imorgon istället innan vi åker, vilket betyder att jag måste gå upp lite tidigare än planerat. Menmen, det är det värt för jag orkar verkligen inte packa nu. Är hel supermätt också, åt nästan upp en hel pizza idag. Men tyvärr blir det bara en hel denna månad ;) Haha. Ska försöka skriva klart svenska saken nu som jag bara började lite på hos mamma. Sedan måste jag nästan hitta på något. Sista natten i Stockholm på en vecka liksom! :D Puss så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: S O F I A

Hej! din bakrund är jätte snygg! Menar det verkligen!

2012-02-24 @ 21:49:59
URL: http://sofiaenilsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback