HOS LIV

Hellu där! Är hemma hos Liv nu och blir kvar här i några dagar :) Sov här inatt också men nu idag eftetr skolan var jag hemma och hämtade lite kläder och så så jag klarar mig :) Eller det är klart att jag hade klarat mig utan mina kläder och så men ehh jaa, ni fattar ;)
Tänkte berätta lite om helgen nu i alla fall :D I fredags åkte jag direkt hem till mamma efter skolan och firade mig med släkten, eller halva delen av släkten var där. Åt god mat och fick lite paket och myspys :) Gick sedan till medis med Ida Holme och Felicia, dom skulle hem och jag skulle möta Liv och Filippa som hade åkt skidor hela eftermiddagen. Vi gick hem till Liv i alla fall och möttes av Simon, Walle och Ville som redan var hemma hos Liv. Vi körde lite buss och jag var som vanligt sämst! Haha, helt sjukt att man kan vara så dålig som jag är på det där.. Aja, vi var vakna ganska länge den kvällen, vi gick och la oss vid sju eller något på morgonen och jag och Liv hade träning klockan fyra i lördags. Vi kom både dit i tid och jag var faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara, så det gick faktiskt förvånansvärt bra på träningen :) Liv satte dubbel och jag har äntligen fått in tekniken på hel skruv. Haha, tidigare snurrade jag först åt höger och sedan efter halva varvet bytte jag så att jag snurrade åt vänster, men nu har jag lärt mig :D Vi var tvugna att gå tidigare från träningen för att hinna med en buss från slussen som vi skulle ta lite senare. Så jag och Liv åkte hem till mig och fixade oss riktigt snabbt. Både hon och jag duschade, bytte om och så på lite drygt en halvtimme! :O Sjukt vad stressigt det var men vi lyckades. Vi kom till slussen i tid också så vi kunde springa in på donken och köpa lite mat som vi sedan proppade i oss på bussen. Allt flöt på ganska bra faktiskt, vi skulle av och byta buss för att ta oss hela vägen till Ingarö där Fredrik och massa andra väntade på oss. Fredrik hade nämligen födelsedagsfest där, riktigt kul och kul att spela air hockey och massa annat med alla som var där :) Planen var att vi alla tre skulle sova där och Filippa lyckades ju. Medan jag och Liv inte riktigt såg meningen med att sova när vi ändå skulle upp om några timmar så vi var vakna med Fredrik hela natten och tills de att vi skulle åka nästa morgon strax innan nio. Jag och Liv hade en viktig extra träning så det var det vi hade så bråttom till, men jag blev faktiskt lite irriterad på att det endast var jag, Liv och Sandra där, hade de inte sagt att det var en viktig träning? Jo, och det är tre stycken som är där.. Aja, den träningen var väll inte så rolig om jag ska vara ärllig. Var så sjukt trött och ville bara hem och sova. Vilket jag också gjorde. Vi åkte hem till Liv igen och jag somnade nästan direkt, sov i några timmar och gick sedan upp för att äta lite lunch men somnade direkt efter igen och sov tills imorse. Haha, är man trött så är man :) Kom lite sent till skolan idag men skitsamma, det händer inte så ofta så idag fick jag göra det känner jag ;) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback