HEMMA!

Är äntligen hemma från skolan, av någon anledning har den här dagen kännts så otroligt lång men om jag tänker efter så har den inte alls varit det. Började kvart över elva idag och slutade strax innan fem, skulle egentligen sluta fem men vi fick sluta lite tidigare :) Håller på att bli sjuk tror jag, eller jag vet att gag gör det. Kännde det redan imorse när jag vaknade att jag hade ont i halsen och i huvudet och nu under dagen har det bara blivit sämre. Har nu ännu ondare i halsen och kan knappt andas, får typ alltid förkylningsastma när jag är förkyld. Aja, nu är jag som sagt hemma igen i alla fall och ska äta något först och sedan tänkte jag ta ett bad, mysa framför datorn med en kopp té och en film kanske. Men sedan blir det nog lite plugg. Puss! ♥
Haha, halvdrogad bild ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har skrivit ett inlägg om affärer i Sverige jämfört med USA. T.ex i Sverige ligger det stora dammtussar i omklädningsrummen medan man i USA inreder sina butiker så de får en riktigt bra stämning!

Vad är din åsikt om affärerna i Sverige?

Något som kan förbättras eller som du kanske tycker är bra?

2012-02-07 @ 19:07:49
URL: http://emmaskytte.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback