FRÅGOR & SVAR

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite trött.
Favoritgodis: Viol godisar, och hallon shots.
Är det nåt du absolut inte äter: Äter inget som kommer från havet. Varken fisk, rom, räkor, kräftor... Ingenting från vattnet helt enkelt.
Kläder just nu: Gårdagens svarta klänning och strumbyxor till det. Men ska snart byta om tänkte jag.
Musik just nu: Ingen faktiskt.
Vad sa du senast: Hejdå till mami i telefonen.
Sommarplaner: Förmodligen jobba lite i början av sommaren, Magaluf i juli, blir säkert en tur till åre också :)
Hur många kuddar sover du med: 4 om jag är hemma.
Favoritväder: En varm och solig sommardag eller en solig dag i backen med puderåkning.
Morgon- eller nattmänniska: Är en riktig nattmänniska, klrar verkligen inte av att gå upp tidigt på morgonen.
Sparare eller slösare: Slösare, men jag kan vara ganska bra på att spara också :)
Bästa film: Håller fortfarande på med mitt sökande efter den perfekt filmen. Har faktiskt inte sett någon riktiiigt bra film om jag ska vara ärlig. Visst har många av dem varit bra, men inte mer än så.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut gör jag det, frågan är bara om jag skulle klara det.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte, två kanske.
Bio eller promenad: Bio :)
Är du kittlig: På vissa ställen, var hur kittlig som helst förut men det hat försvunnit med åren.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Vattuman.
Rädd för insekter? Inte direkt rädd, men dom är obehagliga.
Äckligaste insekten: Alla småkryp.
Bästa bok? Mig ska man inte fråga om böcker, har aldrig läst ut en hel bok. Hatar att läsa, hehe.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa andras tankar, flyga, eller kunna teleporteras.
Vad vill du jobba som? Har absoliut ingen aning.
Chips, morötter eller godis? Lätt godis!
Pizza eller hamburgare? Svårt att välja, beror helt på vad man är sugen på. Just nu skulle jag säga pizza.
Skriver du dagbok? Nää, men jag ser bloggningen lite som en dagbok ändå.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kommer inte tatuera mig, men piercing har jag redan.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, kan få lite panik om det är för stökigt runtomkring mig, men man behöver ju inte överdriva..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja! Det är en sak jag ska göra!
Är du rädd för blod? Nää.
Saltar du på maten? Om jag gör!
Gillar du att sjunga? Nää.
Anser du att du är stark? Nä, eller lite kanske ;)
Vad gör du om du får hicka? Dricker upp och ned, det funkar alltid. Eller tar några djupa, snabba andetag.
Röker du? Har aldrig gjort det.
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Riktigt svår fråga, kan inte välja mellan kaffe och té, älskar nämligen båda. Men just nu är jag inne i någon té fas så jag antar att jag måste säga té.
Har du en besatthet? Nää det tror jag inte, eller det skulle väll vara té kanske. Men bara för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, jag har uppe en tävling på min 1D novell där du kan vinna en fin earcuff. Kika gärna in och anmäl dig! Kram! :)



http://onedworld.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-19 @ 23:20:30
URL: http://onedworld.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback