!"#¤%&/()=?

Har varit ute och rensat tankarna. Blev en ganska lång promenad för att få ut allt ur huvudet, visserligen är mycket fortfarande kvar men det får jag leva med. Känns inte alls så bra just nu, har både panik, ångest och vet inte alls hur allt ska gå. Orkar bara inte. Kommer verkligen bli skönt att lämna allt imorgon, åka bort från verkligheten ett tag typ. Åker med två av de underbaraste personerna i mitt liv också så det kommer bli bra. Vill bara glömma allt och ha det bäst nu i en vecka. Är ganska bra på att förtränga saker, eller det är vad jag tror i alla fall, sedan vet jag ju att jag egentligen inte alls är det. Saker och ting kommer tillbaka och jag minns det bättre än aldrig förr käns det som. Men nu är det inte bara minnen jag pratar om utan även allt som hänt nu på sistonde. Vet absolut inte vad jag ska göra. Har kanske inte så många alternativ egentligen, men det blir ju konsekvenser hur jag än gör. Det är svårt det där, när man ska välja mellan två saker som betyder så otroligt mycket för en men man vet att man inte alls kommer få samma respons tillbaka, det kanske kommer med tiden men inte nu på ett tag. Visst har det varit bättre tidigare och jag har fått tillbaka det som jag anser att jag själv har gett. Men nu har allt förändrats så otroligt mycket. Allt gick så snabbt och nu vet jag inte alls vart jag står någon stans... Skulle verkligen göra allt för att få tillbaka det som det var för ett tag sedan, men det är kört känns det som. Det som har hänt har hänt och vissa av dem sakerna är oförlåtliga och oförglömliga. Det sägs att man lär sig av sina misstag, men det gör tydligen inte jag. Det händer ju samma saker om och om igen och det är jag trött på. Regler är till för att brytas, och det har jag gjort. Många gånger. Det sägs att tiden läker alla sår, men inte mina. Jag har väll egentligen inget val, det är väll bara för mig att fortsätta hoppas och drömma om att det kanske ändå blir bra tillslut, för det vill jag verkligen. Känner nu att jag gärna skulle vara borta längre om det gick, men nää en vecka får duga. Ska försöka ta tag i allt sen när jag kommer hem, men just nu orkar jag verkligen inte. Allt händer på samma gång och det klarar jag tydligen inte av.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback