DÖD

Åå herregud vad jag är trött nu! Kom precis ut från duschen men åt middag innan dess. Träningen gick ändå ganska bra :) Blev förvånad över att jag var ganska bra på att skruva idag, jag brukar nämligen inte vara det men idag gick det :D Höll på att somna påvägen hem från åkershov, fast det värsta var nog ändå när jag fick vänta i slussen på tunnelbanan i tio minuter.. Lyckades såklart tajma in då när det var ett litet uppehåll för att de håller på med citybanan. Menmen, jag kom i alla fall hem tillslut :) Har hårinpackning i håret och tänkte sova med den inatt och tvätta ur den imorgon innan jag går till skolan. Nu blir det desperate! :D ♥
En bild från en gammal träning i åkeshov. Ser ni mig längst till höger :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback