DAGEN

Blev lunch på Il piatto med syrran idag. Åkte sedan tillbaka till skolan för attg ha spanska och läxförhör vilket för första gången på terminen faktiskt gick väldigt bra! :) Mötte upp syrran igen efter skolan utanför Åhléns för att hämta ut et paket och så passade vi även på att kolla lite i affärer. Känns som en evighet sedan jag gjorde det, är ju van att kolla i affärer typ varje dag vilket jag gjorde för inte alls så länge sedan. Men nu ska jag spara pengar och då är det lika bra att skippa affärerna helt, annars vet jag att jag bara handlar massa saker ;) Vilket jag tyvärr även gjorde idag... Men det var bara tre småsaker, hehe. Lite nagelstenar, en deo och chai-pulver. Så nu har jag ooch Felicia precis gjort en varsin chai-latte och den blev hur god som helst! :D
Gick som sagt ner till optikern för en liten synundersökning, och jag det var som trodde - min syn har försämrats. Men det var inte alls så mycket som jag trodde. Hon sa att det förmodligen berodde på att jag är överansträngd och när jag väl fick det sagt till mig så kännde jag att det nog kan stämma. Har inte skött mina ögon så bra nu i början av året om jag ska vara ärlig. Har sovit med linserna väldigt många gånger, vilket iinte är så bra... Aja, ska bli bättre på det där! Passade även på att beställa nya linser när jag ändå var där :)
Nu är jag och Felicia i mitt rum och jag är lite små sugen på att se vad jag får för paket inatt! :D Woho, fyller år imorgon!!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback