ALLA ♥ DAG

Heeej där! Det blir inte alls lika mycket bloggande nu när jag bor här hemma hos Liv, jag har så mycket annat för mig. Men det gillar jag :) Idag är det ju alla hjärtans dag och jag och Liv fick en liten present av Filippa :D Skitgulligt av henne, jag hade ingen som helst tanke på att det.. Men det hade jag förra året då det var jag som köpte lite söta saker till mina prinsessor. Aja, dagen har varit väldigt skön i alla fall. Hade lite lektioner i skolan, käkade lite mat i skolan, började på webbdesignprovet som vi kommer fortsätta med på torsdag, åkte till Axela och åt ännu mer mat. Sprang sedan runt här på söder med Filippa som letade efter något att köpa.. Det gick väll sådär, men ändå bra :) Mötte upp Liv igen och vi gick hem till henne medan Filippa åkte hem till sig. Vi la oss direkt i soffan framför project runway och somnade. Japp, vi var tydligen väldigt trötta båda två, för vi somnade snabbt som satan. Sedan vaknade vi av Livs alarm som var ställt på en minut i åtta, perfekt till top model :) Har nu under kvällen även käkat supergoda våfflor som Mia gjorde, tror jag åt sex eller sju styckna! Haha, har ätit så fruktansvärt mycket idag blir typ rädd! Nää okej det blir jag inte ;) Aja, nu är jag fett trött så nu ska jag tvätta bort sminket och sedan blir det paradise! :D Puuuuuuuss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback