Trött

Det märks verkligen att skolan har börjat.. Pratade lite med mami i telefonen när jag var på väg hem och då sa hon att jag skulle försöka komma in i rätt dygnsrytm och att jag inte skulle lägga mig och sova när jag kom hem. Men vad är det jag gör då? Jo jag somnar. Men inte med mening, kollade på Gossip och lyckades somna mitt i ett avsnitt, standard nu när skolan har börjat. Aja, skönt att vi har sen vecka den här veckan i alla fall :) Imorgon börjar jag inte förrens tio i två och har bara en lektion eftersom jag har valt UF så har jag bara en lektion imorgon istället för två som de stackarna som har valt projektarbete har ;) Haha, skööönt! ❤

Slutar gymnasiet 11/6.. Jag längtar! Haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback