Natti

Innan jag säger godnatt så kan jag berätta lite kort om dagen. Jag mötte upp syskonen vid djurgårdsbron och åkte lite vattenskoter, gick sedan hem för att fixa mig lite inför middagen som var hemma hos Vendela tillsammans med truppen. Vi åt tacos och drack lite gott till det, är såååå taggad på att terminen ska börja igen! Bara sex dagar kvar nu :) När jag kom hem så värmde jag på lite av gårdagens potatis och purjolöks soppa som jag och Felicia gjorde igår. Sedan gjorde jag lite risotto som jag åt när jag kollade på sex and the city. Nu ska jag sova, ska försöka att komma upp i hyfsad tid imorgon, men vi får se hur det går... Puss och godnatt! ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback