Natti

Skola imorgon då, börjar 9:35 och slutar 13:45 ganska skön dag faktiskt med två lektioner bara och lunch däremellan :) Måste säga att det redan nu känns mycket bättre i min fot, vad vet jag men jag hoppas att det inte bara beror på alla Ipren jag har tagit. Hoppas verkligen att det läker snabbt, men som läkaren sa så hade jag tur. Så det är bara att hoppas på det bästa. Är så himla taggad på att träna och lära mig det nya friståendet och allt som har med gymnastiken att göra. Träningarna är något jag verkligen ser fram mot, det är som några extra timmars lov/helg mitt i veckan, helt underbart. Men jag ska vila ett tag nu så att foten blir helt bra och när jag kommer tillbaka så blir det hårdträning på RC3 nivå, vilket innebär dubbla, tsucka och massa annat roligt. Nu ska jag i alla fall läggs mig, derbyt ju en dag imorgon också. Puss! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback