Mätt och belåten...

...Tänker typ bara på en sak när man säger så... ;) ♥
Aja, träningen idag var riktigt rolig, så himla skönt att vara igång igen :) Jag hade planerat lite halft att gå ut idag men jag känner att jag verkligen ska bli frisk nu. Om fyra dagar har jag varit sjuk i en månad. Haha, det känns helt sjukt. Skulle väl egentligen inte ens ha tränat idag, men det var alldeles för svårt att motstå ;) Imorgon och resten av veckan lär man ju gå runt som ett mongo med träningsvärk i hela kroppen eller något liknanade. Aja, nu längtar jag bara till helgen som är fullbokad :D Ååå, kan det inte bara bli fredag nu?!.. Aja, puss på er! ♥
Haha, både jag och Filippa var ganska trötta här.. Precis efter frukosten på Buustamon innan själva bröllopet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback