Lite piggare idag

Hej på er! Känner mig faktiskt lite piggare idag än vad jag gjorde igår, man kanske vänjer sig snabbare än jag trodde. Aja, var i skolan i en och en halv timme idag och hade bara en lektion. National ekonomi, fick först läxan idag också.. Efter skolan kollade jag och Filippa lite snabbt i ringen och sedan åkte jag hem och bytte om till träningsläger och mötte upp Liv så åkte vi till träningen. Så himla kul att lära sig det nya friståendes och jag älskar musiken :) När jag kom hem igen så hade Felicia och Lillis lagat god middag och nu ligger jag helt död i soffan och funderar faktiskt på att gå och läggs mig snart. Eller kolla på några avsnitt av Godsip i alla fall :) Puss❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback