Lite om gårdagen

Efter mitt otroligt smarta val att stanna hemma igår så lagade jag middag, potatisgratäng och marinerad kycklingfilé :) Mötte därefter upp Moa strax efter sju och vid halv åtta var det äntligen dags för premiären av snabba cash 2!! Regissören var där och snackade lite om filmen innan den började. Men jag blev lite besviken faktiskt, eller jag hade väl för höga förväntningar antar jag. Men har man sett ettan så ska man helt klart se tvåan också! :) Kul att träffa Moa igen också! Jag menar förut sågs vi varje dag i skolan det ät lite skillnad mot nu när vi knappt träffas en gång varannan månad. Menmen, det är kul att vi har kvar kontakten i alla fall! :D Efter bion så mötte jag i alla fall upp Jacob så gick vi hem till mig :) Sa precis hejdå till honom men vi ses förmodligen ikväll också :) Nu ska jag äta lunch. Puss på er! ❤

Haha, kolla vilka snygga biljetter vi fick ;) Moa hade gjort något konstigt när hon bokade så vi fick special biljetter. Haha


Kommentarer
Postat av: Moa

hahha ååh, våra fina handskrivna biljetter<3

2012-08-19 @ 15:19:46
URL: http://agnesmoa.blogg.se
Postat av: Ida

Ja men visst! Haha :) <3

2012-08-19 @ 19:35:16
URL: http://iim.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback