Last day

Sista dagen på sista sommarlovet är här och jag har ångest som aldrig förr. Börjar tio imorgon, kommer jag ens komma upp? Vid det här laget är jag ju van att sova till två på dagen och vara vaken till fyra på natten. Jag måste ändra min dygnsrytm nu känner jag. Jag har sista året framför mig och jag ska ta mig igenom det, jag ska försöka göra det bästa av allt, fast nu är jag väldigt skeptisk.. Men det ordnar nog upp sig! Alla säger att sista året är det bästa och visst förstår jag vad de menar när de säger så men samtidigt så kommer det bli tufft och jobbigt men tillslut helt underbart att lämna skolan bakom sig. Men som sagt det är ett åt kvar, hoppas året går snabbt men sedan dröjer det väl bara några år tills det att man sitter bakom en bänk igen och lyssnar på en lärare.. Menmen, nu ligger fokus på sista året.
De senaste dagarna av lovet har varit helt fantastiska. Det har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt och mysa. Precis vad jag har behövt! Men det skulle inte skada med några fler lugna dagar så jag hoppas att terminen börjar med en mjukstart. Dock har jag av någon anledning en känsla av att det inte kommer bli så, jag tror att vi kommer köra igång med allt direkt. Men efter tio veckor i skolan så är det höstlov och jag kan redan nu säga att jag längtar dit. Haha vad jag känner mig negativ mot skolan nu men det är jag inte. Eller joo.
Men återigen till helgen så kom Jacob hit igår och både han och jag var väldigt trötta så vi somnade ganska snabbt båda två, vaknade ganska tidigt idag också eller vid tio. Det är tidigt för mig ;) Vi låg kvar i sängen ett tag, duschade och sedan åkte Jacob. Men han kom tillbaka efter någon timme :) Haha. Aja, nu ska jag nog kolla på Gossip girl, vet inte vart jag ligger i serien så jag ska börja kolla om från säsong ett. Puss på er! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback