Inte den bästa helgen

Laget åkte till Oskarström i fredags för att medverka i natt och dag tävlingen. Jag var taggad som fan, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Det gick ganska bra på förträningen, vilket det inte brukar göra. Men sedan när det var dags för själva tävlingen så gick något fel. Körde första och andra varvet på hopp och landar bra i min sträckta, men sedan när jag ska gå av mattan (klantig som jag är) så trampar jag snett då. Och nu visar det sig att ledbandet är av. Kul! Var på akuten idag och kollade upp vad det var för fel på foten, och jaa, ledbandet är av. Aja, det kunde varit värre. Så nu blir det vila och kryckor ett tag framöver för mig. Jag kommer dock ändå gå på tisdagsträningarna då vi har fristående, kommer inte vara med men jag kan kolla på och lära mig så hamnar jag inte så mycket efter. Åkte hem till mormor och morfar med mamma och Isa efter akuten i alla fall och nu är jag hemma igen. Har ingen lust att gå till skolan imorgon, allt blir så mycket jobbigare med ett ben och en krycka i varje hand.. Ska försöka få tag i en bra sjukgymnast som kan hjälpa mig med foten och mina benhinnor som är väldigt känsliga. Puss på er! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör ❤

Fick åka kundvagn till tågstationen igår, haha!

Totte och jag idag :)

Isa och Totte


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback